arkadaslar merhabalar,
ben 35+1 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı gittim tansiyonum 14/10 çıktı ilk ölçtüklerinde öyle olunca doktor kan ve idrar tahlili istedi, bi saat sonra tekrar ölçtüklerinde 12/7 çıktı. bugün de tahlil sonuçları için aradılar idrarda protein çıkmış, 24 saat idrarımı biriktirip tekrar labarotuvara götürmem gerektiğini söyledi hemşire. yani bu gebelik zehirlenmesi midir bilemiyorum korkuyorum da biraz, tansiyonumu da ölçüyorum yüksek çıkmıyor 12/8 11/7 falan çıkıyor. o gün vajinal muayene yapacaktı doktor o da benim tansiyonumu yükseltmiş olabilir diye düşünüyorum. yorumlarınıza ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden.