Birminikannesi1 yattığım bölüm kadın doğum bölümüydü, neredeyse tüm doğan bebekler küveze alınmıştı ve hastanede yer olmadığı için başka hastanelere sevk edilmişlerdi. Anneler bebeklerinden uzaktı göremiyorlardı. Hastane hapishane gibi koridordan başka yere gidemiyorsunuz, güvenlikler kapıda, insanı çok kötü hissettiriyor. Günde 2 ziyaretçi hakkınız var yarım saat o da 5 dk geçse güvenlik gelip odadan alıyor ziyaretçinizi. Onun dışında ben doktorların ilgisinden de memnun kalmadım, ilgilenilmedi. Ben daha önce Okmeydanı hastanesinde de yattım o da sigorta hastanesi ama çok memnun kalmıştım burada durum böyle. Deneyimlemek isteyenlere saygı duyarım ama benim şahsi fikrim ben hiç memnun kalmadım hatta kaldığım kattaki hiç kimse memnun değildi. Normalde buraya yazmayacaktım ama sıkıntılı süreç geçirdiğim için paylaşmak istedim. Umarım sizin deneyimleriniz güzel olur.