Benim 16 kasım gözüküyor. Hediyelerle birlikte bebek arabası, puseti, biberon seti, reflü yatağı, küvet seti, tırnak törpüsü, oda termometresi, iki üç zıbın, bir tane battaniyesi var. Park beşik sipariş etmiştim o bu hafta gelecek. Maaş yatınca da dolap, beşiğin içine yatak falan bakıcam gibi. Kıyafetleri de almayı düşünüyorum. Herşeye zam geliyor bir de erken doğum falan olursa diye bir an önce hazırlayıp bitirmek istiyorum. Alınacaklar durdukça geriliyorum yetişmezse diye 🥲