shsnm_yrn Annişler 37+3 haftalık hamileyim bugün nst de sancım yüksek çıktığı için çatı muayenesi yapmıştı doktor 2 cm açılma vardı biraz önce wc gittiğimde kahverengi akıntımın olduğunu fark ettim hastaneye gitmem gerekir mi beklemelimiyim?
eylem_ shsnm_yrn benim de ilk gebeligimde çatı kontrolünden sonra leke gibi kan gelmişti direk doktoruma yazdım çatıdan devam ederse gel demişti sabaha birşey yoktu şükür.