19151992 Kızlar hamileliğimin başından beri vajinal mantar oluştu ve geçmek bilmiyor doktorun verdiği ilaçları da kullanıyorum ama en ufak değişme yok perişan etti beni kaşıntısı yanması şişmesi çok kötü. Bu durumda olup iyileşen var mı?
symag 19151992 bende cilt mantarı oldum. Vücudumdaki geçti bu sefer saçlarımın içinde çıktı. İlaç kullanıyorum da gecmedi
Ebrukymkc 19151992 bende de oldu felaket bı kaşıntı yanma ne ararsan var napicam bilmiyorum salı hunu randevum var doktora soyliycem inşallah bı sorun cikmaz
Kubraavera 19151992 Nioli yağı kullanmayı denedin mi hiç canım?İç çamaşırına damlatıyorsun Bi kaç damla 2 dk sonra felan giy ama çamaşırı. Çok faydasını gören var çevremde.
Tgcgkhn 19151992 3 aylıktı vajinal mantar olduğumda 7 aylık olduğumda dayanamadım antibiyotik istedim ama maalesef 9 aylık olduk hala daha geçmiyor 🥹
19151992 Kubraavera onu da kullanıyorum kısa süreli kaşıntıya etki ediyor ama akıntı için bi faydası olmadı 😕
Dra21 @19151992 Galiba bende mantar oldum yanma ve hafif kaşıntı hissediyordum pazartesi randevum var ozaman kadar bir sorun yaratmaz inşAllah ya
duygu2308 Aynı dertten muzdarip olarak doktora gittim, benim ki kullandığım antibiyotikten dolayı mantar olmuştu. Kaşıntı şişlik yanma sarı renkli akıntı.. 28+6 haftalığım. Fitil ve travazol krem yazdı bugün daha,kullanıyorum bakalım..
Kubraavera 19151992 Birde katran kremi deneyebilirsin tamamen bitkisel içerikli olanlardan. Vaninal mantara iyi gelir mi bilmiyorum ama cilt rahatsızlıklarında egzama sedef gibi kortizonun geçiremediği kaşıntıları rahatlatıyor.
Dra21 19151992 internete baktım mantarın bir problemi yaratmadığını söylüyor ama pazartesi doktorumla konuşacağım🤦🏻♀️
Dra21 19151992 merhaba bugün doktor kontrolüm vardı doktor krem ve fitil yazdı iyi geleceğini söyledi mantar enfeksiyonu dedi kullandıktan sonra seni tekrardan bilgilendiririm olmadı
Ayslksa 19151992 canm ben cuma günü doktora muayneye gittim.bi arkadaşım için şeker yüklemesi oneriyormusunuz diye sordum.doktorumda bana aynen şöyle söyledi.bir hastam vardı mantarı bir türlü geçmiyormus dedi.seker yüklemesi yaptırın bı bakalım demiş şekeri tavan cikmis.o yuzdenmis geçmemesi