fizikcianne çok iyi yapmışsın almakla hayırlı olsun 💜 Beş altı aydır kullanıyorum, sanırım kendime yaptığım en büyük iyilik robot. Haftada bir büyük süpürgeyi çalıştırıyorum o kadar, onun harici robot hallediyor ki bence gayet de güzel süpürüyor. Tabi süpürgeyle süpürmeye göre bir tık yavaş ama normal o da ince tüyleri bile alıyor çünkü. Mop özelliği de gayet iyi ben çok memnunum