Hep kız hayal ediyordum. Hep ekşi şeyler istiyordu canım. Tatlının yanından geçemiyordum. Geçen ay büyük ihtimal kız dedi doktor. Bu ay erkek çıktı. Çok şaşkınım kendimi kıza adapte etmiştim her şeyi ona göre bakıyordum ismimiz bile hazırdı. Neyse sağlıkla gelsin inşallah. Kız ismini zaten zor seçtim şimdi erkek ismi arıyorum ama çok zor. Erkek ismi önerisi verir misiniz ?