Nesimee
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var.
Yarın günü günümüze doldurmuş olacağız başından beri doktorlar 2 Aralık diyor. Yarın 40 hafta olacak ama daha hiçbir kıpırtımız yok bazen kasılmalar ağrılar oluyor ama sabah geçiyor ishalim ishal belirti ama bişi yok nst de herşey normal çıkıyor din son kontrolümü oldum pazartesiye kadar gelmezse sancım pazartesi suni sancı vererek deneyecek doktor bu beni çok korkutuyor evi temizledim birsürü iş yaptım hareket ediyorum sancım gelsin de suni sancı almayayım diye dua edin bana. Ki bide doğumdan çıkamama korkusu var bende çok sizlerdede varmıydı bu durum korkuyorum allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏