30 haftalığım ve inanılmaz uyuyorum. Yani ciddi anlamda uyanık kalamıyorum. 12.00 da uyandım bişeyler yedim tekrar uyudum 15.30 da uyandım dışarı attım kendimi 17 de eve geldim uyumamak için direniyorum ama aslında uyuyorum içim uyuyor resmen konuşmak istemiyorum boş boş bakıyorum. Saat 22.00 olsa yatacagım uyuyacagım sizce neden olabilir. ?