Deniz90- Merhaba 10+1 gunluk yavrumuz amuda kalkmış durumda cinsiyet tahmini yapabilecek olan var mı? https://mutluresim.com/images/2023/08/11/noD9hQ.jpg 
dolunayes Deniz90- kiz gibi oran baltik mi Esinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami yaz bakim
Deniz90- Kubrabyd5 ay gidip pembe zıbın alıcam herkes kız diyor ama emin olamadık genetik test verdik haftaya cıkıcak o da :))
hello_dunya Deniz90- merhabalar genetik test dediğiniz fetal DNA testi mi acaba? Yanlış anlamazsaniz ücretini öğrenebilir miyim? Biz de düşünüyoruz da
Deniz90- dolunayes oranlara bakmıstınız kesinlikel kız demiştiniz hatta 2 kez baktınız bana bu 3 oldu :) test sonucumuz gelsin sizi bilgilendirecegim mutlaka tekrar teşekkürler❤️
aram3304 dolunayes bana da bakar mısınız Benim 24 temmuz 1994 Eşim 03 haziran 1995 Son adet tarihi 07 mayıs 2023 İlk beta 364
dolunayes Haticee7818 yaz canim bilgilrri Esinle dogum tarihlerinizi Son adet tarihi İlk beta rakami yaz bakim
MF0127 Elifncr seni her yorumda görüyorum bebişin çok şirin çıkmış maşallah ondan sanırım dikkatimi çekti 😅🧿 ama neden kimse bu kıza yorum yapmıyor hep altı boş 🥴
Haticee7818 dolunayes ablamınkini de hesaplar mısınız Eşi 27.05.1989 Ablam 27.06.1988 Sat 07.07.2023 İlk beta 775,5
Deniz90- hello_dunya merhaba evet en geniş kapsamlı olanı yaptırdık.350 euro 2-3 ya da 4 lu tarama yaptırmayacagız.eurofins firması ile anlastık test fransa da yapılıyor.aynı testi 3 kez yapıyorlar.güvenilirlik %99.99 en çok içime sinen oldu.