Japonn101 İnşallah başlığı okuyup anlayabilmişsinizdir sadece İÇENLER yorum yapsın ikinci kez belirteyim!😊 Kızlar hamilelikte kimler kaçıncı haftada kimler kaç adet içiyor bebişlerde sorun varmı hepimiz sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏
benaslindayohum Japonn101 28 haftalık oluyorum yarın ve hiç saymadım ilkinde de içiyordum bırakamayınca bırakılmıyor 😞
Mariaa Japonn101 şuan 9 haftalık hamileyim sigra içen biriydim Ama bi iki kere içinde vicdan azabı çektim şuanlık bıraktım sıgarayı sende bırak 🥹
Zehross03 Japonn101 ben öncesinde bi paketi 3 4 günde içiyodum zaten gebelikte çok aşırı bulantı kusmam olduğu için 5 ay yanından bile geçemedim istemsiz yemekte yiyemiyodum zaten 6. Aydan sonra zıplamaya başladım biraz günde 1 2 içiyorum şimdi 8. Aya giricez ama hala rahatsız ediyor hem içmek istiyorum deli gibi yemekten sonra içincede bulantım oluyor 🤷♀️
Betii00 Japonn101 içmeyin… ilk hamileliğimde içtim çocuğum yoğun bakımda yattı dogar dogmaz..solunum sıkıntısıyla doğdu.2.oğluma hamileyim hamile olduğumu öğrendiğim günden beri 1 kere bile içmedim.içmeyin yarın doğunca bebekte bir şey çıkınca insan kendisini çok suçluyor.senelerce doktor doktor gezdim alerjik astım teşhisi kondu nefesle ilgili herşeyde kendimi suçladım..hiç kimseyi yargılamıyorum asla yanlış anlamayın …ben yaptım siz yapmayın diyorum…
Hazalibis Hamileliğimden öncede içiyorum maalesef bırakamadım 38 haftalık olduk şu anlık bir şey yok çok şükür Rabbim göstermesin de. 10 tane içiyorum günde
Kubrakarahan benaslindayohum ay bende bırakamayanlardanım bebişde sorun yaşamadınız inşallah ilkinde de iksinde de
benaslindayohum Kubrakarahan ilk kızım erken doğum 33+4 te doğdu 16 günlük bi küvöz yolu bekledim malesef 🥺 şuanki gebeliğimde bir sorun yok bebek sağlikli gözüküyor ultrasonda inşallah vaktin kucağıma alırım bu sefer 🤲🤗
Derin11 Betii00 sigaradan kaynaklı mi kesin bilemeyiz benimde ablam bir çocuğunda hiç içmedi birinde içti içmediği çocuğu sürekli hasta diğerinde hiçbir sorun yok
benaslindayohum Kubrakarahan e tabi sigarada etkiliyor ama gizli sancı ve servikal yetmezlik oldu, bu sefer 14. Haftadan beri progestan kullanıyorum
Hazal-karatepe Japonn101 ben ilk haftalar günde 5 adet içiyordum. 30.cu haftada bir paket içiyorum ölümüne pişmanlık ama içmek istemediğim bırakmaya çalıştığımda daha çok canım istiyor
Buss34 Japonn101 normalde sigara kullanan biriyim ama hamile kaldığımdan beri kokusuna bile tahammülüm yok midemi çok bulandırıyo çok şükür🥹