naneliseker_ ilk gördüğümde çok korkmuştum, apar topar gittim. Baktı,kanama alanı falan hiç bişey yok herşey yolunda böyle şeyler olabilir kahverengi olduğu için korkma dedi. Sonra aradan biraz zaman geçti tekrar oldu, ben gene tabi gittim, gene baktı bişe yok, bu sefer dedi ki senin vücudun için bu normal bişey, bu sebeple gelmene gerek yok.bol su iç dedi. Sonrasında gene oldu ara ara gitmemiştim korkmuyordum artık. İdrarda enfeksiyon vardı hep, o yapabiliyormuş tedavi oldum ama geçmedi, hala vardır bence, tahlil yaptırsam çıkar muhtemelen. Ama doktorum önemsemiyor.