Ezgikrdy berenmomss bence her bebegin gelisimi farklidir benimki o haftalarda 2100 gramdi su an 37+2 2800 gram doktoronuz normal diyosa sknti yoktur
Merveclskn10 berenmomss Biraz önde ama çok değil bence. Benim kızımda 34+5 de 2500 kilogramdı ve doktor normal dedi.
defnezumram berenmomss 2 hafta önde gidiyor olabilir canım çünkü o kilolar genelde 35te falan oluyor şeker falan var mıydı
NermininDumbulu Benimki 36 haftalıkken 2400dü, doktor az dedi. 1 haftadır ağzım durmuyor))) inşallah kilo almıştır
IMom24 berenmomss Her bebeğin gelişimi farklı canım doktorun bi sorun gormuyorsa eger sıkıntı etme Benimki mesela minyon bi bebiş dedi doktorum 34+5 idim dun 2170 gr 42 cm ☺
Sibelnehir hilalaktascelik 28 de gitmiştim kontrole en son yine iri demişti ama kilosunu hatırlayamıyorum ya 1400 dedi ya 1700
Sibelnehir hilalaktascelik gününü beklemez iri olduğu için falan dedi canım sıkıldı, ben normalde baya zayıfım şuan 55 kiloyum boyum 168 baya baya zayıfım, nasıl iş anlamadım bende, meyve çok yedim karpuz falan o şişirdi heralde
hilalaktascelik Sibelnehir Ay yapmayın tabii ki öncelik sağlıklı olması ama iri bebeği kim istemez 🤭 ben dua ediyorum güzel olsun gelişimi diye sonuçta erken doğum riskinde de ne kadar iriyse o kadar hızlı toparlıyor bebişler
Sibelnehir Prensesruya 28 de bide 32 de gittim ama ortası olsa yine 2 kilonun üstündedir heralde, bana hem ilerde ben iri dedi adet tarihimi soruyor devamlı emin misin diye, çok eminim planlıydı çünkü zaten
Sibelnehir hilalaktascelik ama iri olunca erken doğum riski de oluyor o yüzden yoksa tabiki sıkıntı yok onun dışında, sadece vaktinden önce gelme riski var dedi doktor ona canım sıkıldı
hilalaktascelik Sibelnehir İçini ferah tut inşallah hiçbir şey olmaz doğunca biraz fazla mıncırılır o kadar 🤭🤭