Merhaba arkadaşlar suan 37 haftadayım doğum için suyun gelmesini bekliyoruz en son 3 cm açıklığım vardı karnım günlerdir çok sert patlamak üzere gibi alt tarafımda hafif hafif ağrılar gelip gidiyor ama bebek hareketini nasıl takip edeceğim sanki bugün hiç hareket etmedi gibi ufak ağrıdan başka hiçbir hissetmiyorum yada bana öyle geliyor korkudan hissetmek için ne yapmam lazım çikolata da yedim bekledim ama eskisi gibi kıpırdamıyor önceden dışardan bakılınca karnıma atardı yeri de daraldı yavaşlaması normal de olabilir offf kafam da deli sorular 😫😫🤯