Kızlar 34+4 deyim gelişim olarak 37 haftalık geçen pazartesi kontrole gittim ve her şey normaldi ama son 3 gündür bacaklarımda belimde ve kasıklarımda adet olmuşum gibi sancı var özellikle dün gece asla uyuyamadım sabahtan beri de belimde ve bacaklarımda sancı var sizce doğumun habercisi mi ne kadar sonra doğum gerçekleşir 🙄