Merhabalar 11 haftalık hamileyim bir ay önce kan testi yaptırmıştım tsh değeri normaldi. Bugün bayağı düşük çıkmış 0.05 doktora sordum dahiliyeye görün dedi konntole gelin ikili tarama yapacağız dedi çok endişelendim tehlikeli bir durum mu sonuçları ne haftasonu araya girdiği için pazartesiyi beklemem gerek içim içimi yiyor