Didemypr Benim de o haftalarda başlayıp 9. Haftaya kadar aynı ağrı sürmüştü ve normal olduğu belirtilmişti. Şimdi 22 haftalık olduk ve riskli bir durum olmadığı için normal gelmişti bize. Risk adına bir şey belirtilmediyse doktor tarafından endişe etmenize gerek yok bence.