feyzcvs
Bizde bugun 23 haftalık olduk…. Benm kızım sureklı hareket halınde bazn hareket etmedıği oluyor tabi ama o sıra uyudugunu düşünüp moralımı bozmk istemiyorum uzun süre hareket etmedıği zmn bnde korkuyorum…gecen hafta alışverişe gtmştk magazada başım döndü bayılıp düşmüşüm hemn hastaneye gıttık kontroller yapıldı bsy cıkmadı şükür Bu arada bebek hıç kımıldamadı korktum bsy mı oldu dıye tahlıller tmz cıknca eve gelmek için arabaya bndk kımıldamaya başladı sankı anne ben ıyıyım der gıbıydı… Gzl kızım bzn oluyo ole hareketsizlik normal bsy…