Kedisevercan Sani konukoğlu hastanesinde Ali İrfan Güzel doktorum. Profesör kendisi. Muayenesi biraz pahalı ama çok memnunuz.
Hyry27 Kedisevercan bende 2 oldu Ali irfan hocaya gidiyorum ilk izlenimimiz güzel 21. Haftadayız ayrıntılı ultrason için randevumuz var cumartesi için Sanko hastanesinde yapılacak siz yaptırdınız mı kaçıncı haftadasınız? Ayrıntılı ultrasonda bebeğin fotoğrafını falan veriyorlar mı memnun kaldınız mı gittiyseniz?
2727dfne sykserife bende sene once yaseminde dogum yaptım hic memnun kalmadım bossan ordan uygun daha temiz aklınızda bulunsun
Kedisevercan Hyry27 biz henüz 15. Haftadayız. Ama fotoğraf veriyorlar diye biliyorum. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz.
Gul2769__ dtburcuuu evet hep ulaşabileceginiz bir doktor aramalara mesajlara dönüş yapıyor ve çok ilgili hastalarıyla anlaşan bir doktor muayne sigortali 650 olması gerek ve alanında uzman 😊
Kedisevercan dtburcuuu muayene 900 olmuş. Öğretmen iseniz azcık indirimi var. Cep telefonuyla kafama takılan her şeyi soruyorum. Mesajlara dönüş yapıyor mutlaka.
Misskokulumm gebeskaplumbaga ben 1 ay önce sordum sezeryan sonrası normal doğum 16 bin sezeryan 10 bin
Tuba0404 Anka hastanesinde Mustafa demire gidiyorum memnunum çok sakin ama çok ta bilgili bi doktor özellik sabah saatleri gittiğimde randevu bile almama gerek kalmadan giriyorum
Kedisevercan Alwayshope arkadaşım 15 gün önce aynı doktorda doğum yaptı. Normal doğuma diye girdi 14 bin ödemişler. Ama sezeryan oldu daha sonra 20 bine tamamlamışlar