Melisa_mls Kızlar 12 haftalık hamileyim son 5- 6 gündür benden bir anda su akıyor anlayamadım akıntı değil eminim ne olduğunu anlayamadım bilgisi olanlar lütfen paylaşırsa sevinirim korktum açıkçası bebeğin suyumu acaba diye
bendeanneoldum_ Melisa_mls doktora gitseydin keşke terlemiş de olabilirsin belki devam ediyorsa acile git
Melisa_mls pinkpanter72 enfeksiyon um yok eminim ondan doktorda dedi canım ama bu nedir anlamadım su akıyor resmen
Melisa_mls bendeanneoldum_ yani bu haftada normal değil dır hayalde bu canım yani doğumda bebeğin suyu patlar ya öyle birsey yani onun kadar çokta değil
DENIZ_55 Melisa_mls bi doktora git açık olarak burda biz ne desek sana boş doktor bakması lazim muane etmesi lazım acil haber ver canım doktora gidersen
pinkpanter72 Melisa_mls böyle erken haftalarda suyu gelenleri duydum burda olabilir olmayabilir git istersen içinde rahatlatırsın neyden olduğunu öğrenirsin ihmal etme
DENIZ_55 Melisa_mls ambulans cagir canim benim eşimde evde yok köyde annesi gilin orda calisiyir geçen ben kötü oldum ambulansı çağırdım geldi götürdü ben sancim vardı pek umursamadim çoğu normal der 9 hafta 3 gunluguz ama meğerse bebeğin etrafı kan olmuş düşük tehlikem artmış canım sende ihmal etme git mutlaka
Tubaozcelik Melisa_mls su gelmesi ara ara olmaz birden gelir bence de su gelmesi değil ama tedbir amaçlı gitmen gerekir gönlünü ferah tut
yenibirannis Melisa_mls akıntı olmadığına eminseniz bebeğinizin suyu olabilir ve bebeğin suyuysa ihmale gelmez bi an önce gidin lütfen burda sorup vakit kaybetmek
1melekannesi3858 pinkpanter72 canım.bende 36+4 haftaligim.su sızması var galiba ama daha dün kontrol oldum suyum iyiydi kağıt havlu koyuyorum oda ıslanmış su sızması olabilir mi bu haftada olur mu su sızması
DENIZ_55 1melekannesi3858 olabilir benimde öyleydi ihmal etme zamanla seni zehirliyor ben o sizintiyi aldırış etmedim gebelik zehirlenmesi gecirdim ölüme kadar gidiyor seni inan korkutmak istemem acile git doktora anlat onlar bakıp anlıyor bana hemşire dedi ben evet az az geliyor neden demedin bebek enfeksiyon kalabilir dedi hemen suni sancı verip dogumu başlattılar ama doğumdan sonra onun sikintisini aylarca çektim rabbim kimseye yasatmasin inşallah
pinkpanter72 1melekannesi3858 eğer çok sıksa ihmal etme canım sende git görün yada eczaneden bi kağıt alınıyordu onu takıyordun su mu başka bişey mi onda çıkıyordu turlosol kağıdı mı neydi bilmiyorum doktoruna görün her hafta da olma ihtimali var çünkü
Gonuel49 1melekannesi3858 canım bende 35 haftalık hamileyim bir haftadır benden sıvı su gibi bişeyler geliyordu dün doktora gittim en sonunda. Onun Bi testi varmış onu yaptılar şükür negatif çıktı. Alttan çubuk gibi bişey sokuyorlar sonra hızlı korona testi gibi yapıyorlar ama ben almanyada yaşıyorum türkiyede nasıldır bilmiyorum. 3 dk içinde sonuç çıkmıştı. Dün bende çok korktum 😔
3Tospikannesi 1melekannesi3858 Canım dün geceden beri benim de iç çamaşırım sürekli ıslak az bi beyaz akıntı da var ama bende hiç bu kadar akıntı olmazdı ıslaklıkla birlikte kasığımda sancı var ne artıyor sancı ne geçiyor arada belime ağrı vuruyor bende bekliyorum bakalım nedir bu anlamadım
1melekannesi3858 DENIZ_55 canım 3 günde bi muayne oluyorum ben ama daha dün de gittim bilmiyorum ki valla ya açıkçası korkuyorum da haftamda ileri belkide siziyordur anlamadım
Tugceinciuak DENIZ_55 sizintiyi nasıl anlayacagiz yaa havalar sicak terliyoruz ve tuvalete gidene kadar bazen bi kac damla geliyor baskıdan nasil ayrim yapiliyorki