Bende doğum yapalı 1 ay olacak hala sütüm tam anlamıyla gelmiş değil kendini üzme psikoloji sütü çok etkiliyo her insanın bünyesi farklıdır bende başlarda çok üzülüyodum ama artık alıştım bestlak süt arttırıcı damla kullanıyorum ve mamsel’in kimyonlu rezene çayını kullanıyorum birazda olsa faydasını gördüm sizede tavsiye edebilirim birde bol bol su içmek