Tazeanne68 Kızlar 6 haftalık hamileyim ama aşırı istahsizim bulantım da yok koku da yok ama hiç bişey yiyesim gelmiyor normal mi yaşayan var mı
Kaykinadile Tazeanne68 4 5 ayı geç hepsi tam tersine dönecek bu dönemlerde kilo almak yerine veren de çok oluyor bu kadar stres yapmayın olumlu düşünün
Nazlicand Benimde öyleydi şuan 18 haftalık olmama rağmen hala öyleyim zorla yiyorum ama çoğunluk çorba tüketiyorum onun dışında ne bir şey çekti canım ne yeme isteğim vardı anlıyorum seni🤦🏼♀️
serensen96 Çok normal zorlama kendini bende aynıydım şuanda 12. haftaya gireceğim olması gerektiği gibi yiyorum ne az ne fazla zaman geçtikçe yavaş yavaş normale dönüyorsun