B5- 1prensesannesi_ Valla bende onu düşünüyorum annem sakın dikkat et diyor da napıcam onu demiyor 😅😅
1prensesannesi_ B5- valla bana da halam diyor spiral taktir diye kuzenim spiralle korunuyor 3 senedir
ardengunes 1prensesannesi_ bende öyleyim hani derler ya ceketi atsam hamile kaliyo işte oyum ben🤣 o yüzden 2 Çocuk yeter Allah isteyene versin en etkili çözüm kordon baglatma 🤩
1prensesannesi_ ardengunes evet ya bnde aynı ne yapcam bilmiyorum su andan başladım resmen dert etmeye eşim dert etmiyor 😭🤦🏻♀️🤦🏻♀️
sumeyyeee_ 1prensesannesi_ korkmayın dediğim gibi eşinizde korunsun size yardımcı olsun. Rızasız bişey yapmayın ama🌝
Lumlum 1prensesannesi_ spirali niye istemiyor ki nasıl böyle bi şey de eşiniz karar verebiliyor :/ bence konuşun ne istediğinizi direkt dile getirin eşiniz de saygı duysun
GulKeskin 1prensesannesi_ spiral kayması sonucu 2. Ye hamileyim canım tesellim ilk çocuğum 4 yaşında en azından küçük degil🥲 4 sene korudu istemediğim için de kontrolünü falan düzenli yaptırıyordum dikkat ediyordum ama oldu 🥹
Tugrann-annesi0404 1prensesannesi_ ilk gebeliğimde oğlum 3 aylıkken taktırdım ve iki yıl abartısız kanlı leke gördüm. Çıkardığım ay ikinciye hamile kaldım ve İnan bu doğumdan sonra bir daha taktıracak çünkü en güvenilir yöntem bence o
Bsrcip @“Memnunekoc”#p290417151 1 ayda iki defa adet olunur mu bilmiyorum ama benim yumurtama dönemlerim de adet gibi ağrılı geçiyordu üstelik kanama da oluyordu.
Baharoloji 1prensesannesi_ spiral taktırmaya düşünmüyorsanız hap ta kullanılmıyor bu süreçte eşinizin korunması daha doğru oluyor
Nurse2018 Belginylmz doğum kontrol hapları sinirlilik yapıyo demişti arkadaşım böyle bişey oldu mu peki
Belginylmz Nurse2018 bnde hiç öyle bir etki yapması sadece ilk 1 ay bı ödem yapti oda zaten sonradan duzeldi