Hatice333 ben 27 temmuz da adet oldum hala olamadım o zamandan beri yumurtlama takip ediyorduk bugün 1 eylül yumurtam gelişti 17-18 mm çatlama iğnesi oldum. Eğer hamile olursam 18 inde de kan testi verdi. Direk 14-15. Gün istemedi kan testini heralde kimyasal olur üzülmeyelim diye🤨