Aylnycsy Kızlar kızlar 33haftadayız benim bebem hala yan gelip yatıyor. Normal doğum istiyorum hayırlısıyla bu haftalarda başı aşağıda olmalı yazıyo heryerde. Sizce normal doğumu etkiler mi bebeğimin hala yan yatması.?
Kaykinadile Aylnycsy bende 33 +1 i haftalığım benim ki de yan suan dert etme bazen iki günde bile dönüyor daha erken
skzlkya20 Aylnycsy merhaba döndü mü bebeğiniz? Bende 28. Hafta civarı bebeğimin ters olduğunu öğrendim, 32de halen dönmemişti bazen yan ama genelde ters duruyordu. Şimdi 34e Girdik çok merak ediyorum döndü mü 🤓
Aylnycsy defnezumram değil mi ya erken benle aynı günü olan arkadaşımın bebeğin başı aşağıda. Stres oldum bu çocik niye istifini bozmuyor diye 😂😂
defnezumram Aylnycsy herkes için geçerli değil ki canım o bugün burda 41 haftalık biri yazmıştı daha bebek gelmemeye direniyordu yaşasında içerde dışarda önemli değil vaktinde gelmezse sezeryanla alıyorlar zaten 🤣
Aylnycsy Aynen sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsünde minnoşlar gerisi önemli değil. Her yol mübah zaten kabullendik çoktan ☺️☺️