Dilarayy Bi kızım var Livanur 🌸 şimdi ikinci kızımızı bekliyoruz ben Mihra, Laren, düşünüyorum eşim Asenat diyor bakalım 🤣 Elizan ismini de çok beğeniyorum fikir olur belki💖
1prensesannesi_ Seyda_06 Hümeyra= Hz Ayşe annemizin lakabı Meva koyacaktim ama eşim sağ olsun Kayinvalidemin ismini koyacak 🥺🤷♀️☺️
Anneolmak58 Yağmur aden koymayi düşünüyorum Ama sizce nasıl 🥲 Yağmur bolluk bereket Aden cennet bahçesi demek
Arzuanne Çiçek isimleri güzel Nilüfer Yasemin falan ama çok yaygın Alina Melina Lavinya Yağmur Tuana Aynur Ahsen Ece Vardı baya aklımda da unuttum