Ben de 25 haftalığım dün gece sertleşti karnım bugün tamda şansa kontrolüm vardı. Ultrasonda hiç bir sorun yok olur bu dönemlerde dedi magnezyum başladık. Çok korkmuştum halen daha korkumu içimden atmış değilim. Sağlıcakla ve kolaylıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🫶🏼🤲🏻