Asya011 Yani pek detaylı bilgi vermedi aslında.Sekretere kendi dilince bilgiler verdi.Bana da Bebeğin hareketleri güzel dedi,kendiliğinden cinsiyeti görebilirsem söylicem dedi o kadar. Detaylı usg için yeşil alan açtı ve randevu almamı söyledi o kadar. Resim falan vermedi. Bir sıkıntı yoktu çok şükür bebişimde benim için yeterli idi zaten.