Nerfemm Başına gelen sezeryanlı anneler varmı. Ben acayip ozellikle ayaklarim ve bacaklarimda odem oldum yurumekte zorlaniyorum ne zaman nasıl gecer hu ya 😭
Eliyy Nerfemm ayaklarını hep yüksette tut cok yürüme benimki öyle geçti sanki üstnde su şişesi var gibi bungıl bıngıl şişmişti soguk buz tuttum ama ayaklarını sakın sallama otururken bile hep havada kalsın
Nerfemm Eliyy tamam canim sağol.hamileykrn şişti ama suan iki katı şiş. Ameliyat 2 günü oturarak emzirdim birden davuldan beter şişti şaşırdım o derece. Kac günde gecer