defnezumram Valla yorumlarına falan bakmadan aldım hastane çantası için ben bunuda kullanıp memnun olan var mı acaba yada yorumlayacak olan?
bebitomom defnezumram bende eşime depend al demiştim oda canped görmüş almıştı fişi de atmış değiştiremedim burda ki arkadaşlar da aynı görevi görüyor fark yok vs dedi bende henüz kullanmadım ama
Mutlulukkk defnezumram ayyy dha smdi aldim 😂😂 burada bakindim braz kullananlar varmis. Bende dneeyecegim bakalm inşaallah.
DidemB defnezumram 2 doğumumda da canped kullandım şimdi de hastane çantası için aldım. Bi sorun yaşamadım kanamalarımın yoğun olmasına rağmen
ArsaminAnnesi defnezumram bende canped aldim iyi olduğunu düşünüyorum depend ile aralarinda fark yok zaten 2 3 gun kullaniriz buyuk ihtimal
defnezumram bebitomom iyi bari ya ben bi paket aldım zaten sezeryan olursam çok rahat edebileceğimi sanmıyorum bunla dikişlerden dolayı ama bakalım
defnezumram Mutlulukkk ben bi haftadır market market depend arıyorum ya M beden var yada yok rahat olsun diye L beden alacaktm bugünde migrosta bu çıktı karşıma aldım çıktm valla bende
MerveTeyze Çok bir fark yok depend alt kısmı biraz daha ince sadece hastanede annem için kullandım uzun süre ikisini de oradan biliyorum
defnezumram MerveTeyze çok uzun süreli kullanacağımı sanmıyorum bende zaten ya ona yapacak değilim ya kanama için alıyorum zaten yinede fikir alayım dedim
defnezumram DidemB o zaman bende sorun yaşamam iyi barii ya bende hiç nette falan yorum okumadan aldım gitti de aklıma takıldı
MerveTeyze defnezumram çok hissedilir bir fark yok bence yada dışarıdan anlaşılmaz bi tık daha pofuduktu can ped ama önemli dercesine bir fark değil yani
Bulbulyuvasi Depend de kullandım canped de dependin lastikleri bir tık daha sıkıydı canpedin dokusu falan daha yumuşaktı. Lohusalığımın başında da bu yüzden canped tercih ettim. Gayet iyi gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
Mutlulukkk defnezumram 😂😂😂😂 hahah. Ya tekstil kumas kapli diye bsey mi ne yaziyor olmasi lazmmis galiba..ben hc incelemedm blmiormm 😂 eger oyle deglse naylonsa yakarms iste ,😂
defnezumram Mutlulukkk pembe renk paketi benimkinin valla bende bakmadım yakarsa kullanmam gerçi doğum eylül ortasında olacakta 🤣🤣
Mutlulukkk defnezumram bnde turuncu aldm. Kz yaksa bile sık sık degstirirz dye dusnuorm. Bsy olmaz o yzden 😁