Rasev Oncesiyle bi bilgim yok çunki benim ani kararla oldu sonrasi icin bol bol su içme yurume ve korse muhakkak giymelisiniz
Sbrygl1 Rasev teşekkür ederim canım suyu normal hayatımda da çok içtiğim için zorlanmam, yürümeyi bende düşünüyorum, korseye gelirsekte öneri okuyorum ama ne zaman kullanılması gerektiğini bilmiyorum sen kullandın mı veya ne zaman kullanacaksın
Nwysnp Rasev @deletedmom734 BuroMert doktorum bana 40ıma kadar korse önermemişti organların iyice yerleşsin demişti karnımı sardım göbeğim kalmadı
Rasev deletedmom734 hayir canim korse sikiyo icerde nevar neyok dokuluyo hemencecikde karin gidiyo ben korse kullandim karnim baya gitti 1haftada korseyi birakdim sardim simsiki karnim çikdi 🤦🏻♀️Oyuzden sona kadar korse korkmayin
Kestane4542 Evet sezeryan sonrası hangi markanın nasıl korsesini aldınız detaylı bilgi verin kullananlar bende bakıyorum bakıyorum bi türlü karar veremiyorum 😊
deletedmom734 Nwysnp Anladım canım teşekkür ederim zaten başlarda acı olmasa bile muhtemelen ben korkarım sarmaya... iyileşince takarım oda 40ı bulur:)