BeyzaByz 2 aylık hamileyim. Gidip tecrübe edinip memnun kaldığınız doktor tavsiyelerinize ihtiyacım var🙏🏻
BeyzaByz Slnaycn peki direkt sezaryen kafasında bir hekim mi? genelde özeldekiler öyle oluyor diye biliyorum
Slnaycn BeyzaByz hayır değil ben normal doğurdum.hatta sancım gelince korkup sezeryan istedim oda normali deneyelim diye beni telkin etmişti 🥰 evi oraya yakın gece kaç olursa olsun gelir mesaja cevap verir çok ilgilidir 🙏 onu güzel hatırlıyorum Allah razı olsun
FulyaSerefli özel yenişehir hastanesi Dr Ali Yeşil. çok ilgili alakalı bir doktordur. istediğiniz zaman ararsınız aramadığınızda merak eder sorar. kibar bilgili.
Derin11 ftmnrveada 18+4 deyim şuan ama Mersin’de olmadığım için Kaan hocaya bir kez gidebildim bundan sonraki süreçte Mersin’de olacağım için Kaan hoca ile devam edeceğim tavsiye üzerine gitmiştim bende