Medinehnm ben 2 defa hsg çektirdim ve tüp açma ameliyatı oldum benim tuplerim her ikiside tikaliydi maalesef doğuştan açılmadı ve tüp bebek denedim , kimi hsgden sonra açılıyor falan diyor kimi ameliyat oluyor tüplerinin biri açılıyor bence o tüplerin durumuna bağlı umarım sizinkinde sorun yoktur ve kendiliğinden acilir 🤲🏻