Kızlar 11+2 haftalık hamileyim pazartesi doktor kontrolüm var 7. haftada gitmiştim en son ve o zaman kan tahlili yaptırmıştım beta 10000 çıkmıştı. Bugün tekrar sağlık ocağında kan verdim beta yine 10000 çıkmış anlayamadım belirli bir zamandan sonra sabit mi çıkıyor lütfen bilen yazabilir mi