edasontr sol tarafta yumurtam olusmus ama tupum tıkalı o tarafın sagdaki de 12 ml olusmus ufak dedi salı gunu tekrar gel ddi ılac kullanıyım mı dedm hyr dedi kullanmadan buyurmu acaba kendisi catlamazmı ?
Ftm_22 edasontr merak etme 2 3 güne kalmaz büyür 1 günde bile aşırı büyür ben daha oncelerde 13 dedi 2 gün sonra 19 olmuştu
Linaa90 edasontr benim de ilk ay öyle olmuştu çok üzülmüştüm 2. Ay ilacın dozunu yükseltti büyüdü merak etme Şuan 32 haftalık hamileyim 🙏🙏
tatlibebegim_ edasontr ben 15 gün kullandım işte 5 gün arayla gittiğimde hiç büyümemişti bence doktora söylemeden kullan senin ki baya küçük hapla günde 2 mm büyüyor
Ftm_22 edasontr 5 gün klomen kullandım 14 du sonra zaten ilacı bıraktım 3 gün sonra galiba 19 dedi o günde iğne yaptı 2 tane yumurta vardı biri 20 di takılma onlara ama gene olmadı
tatlibebegim_ edasontr inşallah büyürler belli ki seninde geç büyüyor inşallah bide gitmek zorunda kalmazsın ben gibi😊
edasontr tatlibebegim_ benm demekki hep soldan yumurtlyordumki hamile kalamadım smdi gene soldan buyumus sagdan beklıyoruz bakkalın
tatlibebegim_ edasontr bende çok istiyprum valla dün aşılamamı oldum ikinci hiç belirti yok ilkinde çok ağrım fslan olmuştu inşallah tutar 🥹