Kızlar 30+0 haftalik hamileyim .ilk bebegim sezeryanla dogdu sutum 3. Gun geldi oda cok azdi ve oglum biberona alistigi icin beni emmedi malesef. Baska sebeblerden dolayida emzirmek içimde uhte kaldi ve buyuk bi travma olarak hala benimle . Bu bebegimdede sutum olmaz beni emmez tekrar ayni seyleri yasarim diye aklim cikiyor. Diyecegim o kii simdiden rezene çayı içsem incir, dut kurusu,kayisi vs. Yesem ve süt yapan damlalardan alip kullansam sutume etkisi olurmu acaba ? Göğüslerim asiri kucuk oldugu ve gebeliktete hic buyumedigi icin cok tedirginim açıkçası😪