Ben gebelik oncesinden zaten seker hastasiyim ama dusuktu sirf hap kullaniyordum hamilelikten dolaui hormonlar tavan yaoiyor yukseliyor haliyle. Basindan beri sıkı takipteyim tedavi onemli. 10. Haftaya kadar hap serbestti kullandim ama degerler normal degildi hap birakmam gerekti zaten sonrasinsa insuline basladik direk. Sabah aclik 95 alti olmasi gerek benim yuksekti 110 120 cikiyordu ilk lokmadan sonraki 1 saat toklukta 140 i gecmemeli . Normal insanda farkli ama gebelikte boyle kontroller.
Simdi her yemek oncesi olcup ona gore insulin vuruluyorum ve gece boyu kana karismasi icin vuruldugum yatmadan once ignem var oda aclik sekerimi dusursun diye boyle devam ediyoruz suan 32 +4 deyiz boyle devam yqpcak bisey yok. Sıkıcı evet ama elden basja care gelmez mecburuz :)