benim bebişimde çok gazlı biogaia denedim iyi gelmedi gibi oldu sab simplex aldım cok koyu kıvamı oldugu icin bence sindirmekte zorlandı yani çare olmadı saraçoğlunun kimyon kürünü yaptım ve biogaia yı kullandım iki gündür iyi uyuyor bide aguline aldım bitkisel onu deneyeceğim bu gece gazlanırsa