Emine071 bende çok sık saç boyarım doktoruma sorduğumda dipten boyanın kana geçip zarar vermesi gibi bi durum yokmuş aslında tehlikeli olan boya kokusunu solumakmış bilimsel bi açıklama yok yasak diyemem ama boyatacaksan iyi havalandırılmış bir yerde boyat dedi balkonda boyadım sende doktoruna sor