Bebeği göremedik henüz sadece kesemiz var silindikce gelen kanamadan dolayı dünde özele gitmiştim 5+2 dedi bugün ki devlet doktorum 6+2 dedi ultrason kağıdındada öyle yazıyor ama bakalım.. kafam karıştı hepten annemde devletin dediği doğrudur dedi özel 10 gün sonra devlet 12 gün sonra gel dedi hayırlısı neyse o olsun