anneadayi-11 evett çok içimize sindi🤩 Bilge’yi tee en başından beri belirlemiştik Zeynep de annemin çok sevdiği isim bizim de içimize sindi. Biz ikisiyle de sesleniyoruz şu anlık. Ama ileride şöyle olacağını düşünüyorum annemler ablamlar falan Zeynep der çünkü söylemesi kolay hem de sevdikleri isim, diğer yaşça küçük lardeşlerim ve arkadaşlarım Bilge der. O yüzden mıhtemelen iki ismi de sürekli kullanılacak bizim kızın🥹