Ezbuak makat gelişle normal doğum yaptı eltim 5 yıl önce, maalesef bebek doğum esnasında oksijensiz kaldığı için beyin felci geçirdi. Olumsuz örnekleri böyle anlatmayı asla sevmem ama inanın bundan o kadar etkilendim ki doğum konusunda asla risk almamak gerektiğini düşünmeye başladım bu olaydan sonra. Çocuk şu an maalesef desteksiz oturamıyor, yürüyemiyor, konuşamıyor. Sizin için hafta olarak daha erken ama olur da makat geliş kalırsa normal doğum için çok zorlamayın derim naçizane