Beta çok yüksek. Görünmesi gerekiyor. Başka doktora göründünüz mü? Görünemdiyseniz başka doktora görünmenizi tavsiye ederim. Yaşamış birisi olarak. Bana bebek yok dendi. 10 gün sonra tekrar gittim kese var bebek yok kürtaja alalım dendi. Allahtan bilinçli birisiyim. Başka dr gittim ve bebeğin kalp atışlarını duydum. Şuan 39. Haftamdayım