Doktor olmaz dedi ama geçen yıl doğum yaptım oğlum 3200 doğmuştu, buna kilolu dedi . Bende 4 kilo üzeri sezeryan olmuyormu dedim , tavır alarak benden iyimi biliyorsun dedi . Öyle diyince eve geldim geleli düşünüyorum doğuma kadar kilo alırsa sezeryan mi olacağım yani🙄