cherry_blossom nb- 😅 ben de birleştirerek kullanayım dedim beğeniyorum isimleri Çünkü 😅bir de ekstra seçenek ekleyip çorba yapmak istemiyorum 😬
cherry_blossom Ya benim çevremde ne defne var ne Ahsen 🥲 Sare var ama bir tane 😅 Sare ismini de seviyorum güzel anlamlı :)