Kızlar 20 günlük bebeğim var bugün fazla sıcak geldi sanki gözüme ateşini ölçtüm ateş ölçerle 37.7 ateşi. Ama yenidoğan ya vicut ısısının böyle olması normalmi. Duş falan aldırıcam birazdan takip edicem. Havalardanmı acaba böyle sıcak olması tek zıbınla duruyor bide bende kendimi anlımdan ölçtüm 37 çıkıyo