atlasveannesi_ Tabıkı canım doktorum hiç kanamam olmamasına rağmen bana şey demıstı en ufak lekelenmede gel demişti bence görün
Masya Hilallf aynnen bende de 10 haftaya girdim oldu. Geceyle doktora gitdim. Bebekte bir sey yok soyledi. Fitil yazdi on ve arkaya. Progestrondan ola bilir kahveyi akinti. Korkma doktora gozuk ilac yapinca duzelicek
Gmzgkck_ Kesinlikle gitmelisin benimde 2 gün önce başıma geldi progestan başladılar. Doktorum gebelikte lekelenme kanama ne şekilde ne renk olursa olsun sevdiğimiz bisey degil dedi lütfen aksatma
Hilallf Masya banada fitil yazdı ön tarafa sadece bebekte kalp atışında kesede birşey gözükmüyor dedi
Gmzgkck_ Hilallf benim dünde devam etti ama kahve rengi silinirken gelen Bi leke tarzı sonra bitti progestanı bana hem iğne hem fitil olarak yazdı iğne 2 taneydi 1 tanesini pazartesi vurduracagim ilkini aynı gün vururdum karın ağrım var sadece çok şükür