Selmapiskin
Betbet3434
Tek hekim raporu, tek seferde maximum 10 gün olmak üzere 1 senede toplam 40 gün alma hakkımız var. 7.günden sonra maaştan biraz kesinti yapıyor. Heyet raporunda hiç sıkıntı yok, aynı branştan 3 tane hekim imzasıyla alınıyor, maaştan kesinti yapmıyor, sınırsız alabilirsiniz, sadece müdür/amiriniz incelemeye gönderebilir, gönüllerini hoş ederek almakta fayda var. Bütün gebeliğim heyetle geçti diyebilirim 😅