Rumeysatb Yeni doğum yaptım bebeğim göğsümü emmiyor sağarak veriyorum ama göğüslerim yara oldu. Önerebileceginiz birsey var mı ?
Birannee1 Rumeysatb bende doğum yapalı bir hafta oldu bugün ilk günden yara oldu benimde doktor pucset diye bir krem önerdi onu birde zeytinyağı kullanıyorum her emzirmeye istisnasız ya kremliyorum yada yağlıyorum ve dönüşümlü emziriyorum ilk günler kadar kötü değil
Daisy0000 Rumeysatb Lansinoh,gümüş kapak,tahin yağı,göğüs kalkanı vs hiçbir ise yaramadı,lanolin krem sipariş verdim gelince son çare onu deneyeceğim
Piyeram Rumeysatb Geçmiş olsun canım benimde ilk doğumumda oldu kanıyordu artık zor dayandım emzirmek için garmastan pomat kullandım üstüne krem tanımam. Yengem eltimde bunu kullandı onlarda çok zorlanmıştı emzirme sürecinde çok kısa sürede etkili bir krem araştır istersen sende dene bir şifa olsun inşaAllah.🌸
melekannesi07 Çiğ soğanı 2 ye bölün göğüslerinize bastırın şaşıracaksınız hemen geçirir …Benimde olurdu kabuklaşırdı o geçirdi …
Arasgulut574829 melekannesi07 ya tam olarak nasıl oluyo ben daha doğurmadım ama göğüslerimin ucu yok şimdiden çatladı nasıl yapıyoruz
Rumeysatb Teşekkür ederim hepinize. Lanolin kullanıyorum yumuşatıyor, doktor garmastan pomat önerdi onuda kullanıyorum. Soğanı denedim ağrımı aldı. Çatlama hala var demek ki zamanla geçecek 🤗