sumeyyeolcer Merhaba, 13+2 haftalık hamileyim hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren Vitale hastanesine gidiyorum doktorum Ertuğrul AKDAŞ o kadar pozitif tatlı dilli güzel yönlendiren bir doktor kii gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Tabi tanıdıklarımın gitmesiyle yönlendirmesiyle Ertuğrul Bey’e gittim ve memnunum. Muayene ücreti 565 tl . Dün gece acilden giriş yapmak zorunda kaldım o zaman 150 tl aldılar sürekli vitale hastanesine gittiğim için bize o fiyat oluyormuş. Doğum ücreti vs hakkında da net bir bilgim yok 2024 yılında doğum yapacağım Allah’ın izniyle o zamana ne olur bilinmez 🙂